Termeni și condiții

TERMENI SI CONDITII GENERALE

 PREVEDERI GENERALE, DOMENIUL CONDIȚIILOR GENERALE A CONTRACTULUI

Site-ul este operat de Coffice-club S.R.L. Coffice-club S.R.L. este o societate comercială înregistrată legal în Ungaria, care se ocupă cu comerțul electronic.

Prezentele CGC intră în vigoare în ziua intrării în vigoare (denumită în continuare: „Ziua intrării în vigoare”). Ziua intrării în vigoare este ziua publicării CGC pe site, respectiv 28 august 2020. Dispozițiile CGC se aplică tuturor Utilizatorilor și Clienților începând cu Ziua intrării în vigoare. Utilizatorul, prin Utilizare, și Clientul, prin încheierea Contractului, recunosc că cunosc dispozițiile CGC în vigoare, au citit CGC, au înțeles dispozițiile CGC, le-au luat la cunoștință și le-au acceptat expres. Clientul, prin încheierea Contractului, acceptă că CGC în vigoare face parte integrantă și inseparabilă din Contract(e). Durata de valabilitate a CGC se extinde asupra perioadei de Utilizare, precum și asupra perioadei de după, fără limitare temporală, precum și asupra duratei relației contractuale stabilite prin încheierea Contractului și asupra perioadei de după încetarea respectivului Contract, fără limitare temporală.

Coffice-club S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica unilateral CGC în orice moment, fapt pe care Utilizatorul și Clientul îl acceptă expres. Coffice-club S.R.L. se asigură că CGC în vigoare este disponibilă în mod continuu pe site. CGC va conține întotdeauna Ziua intrării în vigoare. Toate relațiile de Utilizare și contractele se supun dispozițiilor CGC în vigoare în ziua încheierii Utilizării sau Contractului.

Punctul de preluare situat la nr. 78 pe str. Gergely din Budapesta este destinat exclusiv pentru preluarea comenzilor plasate prin intermediul magazinului online. Vă rugăm să așteptați întotdeauna notificarea colegilor noștri înainte de a prelua produsul comandat.

Pentru retragerea din achiziție sau pentru returnarea unui produs în garanție, vă rugăm să folosiți serviciile de curierat. Vă rugăm să evitați utilizarea automatelor de pachete, deoarece nu garantăm preluarea acestora și nu ne asumăm responsabilitatea pentru ele.

Dacă doriți să procedați personal, putem doar să preluăm produsul/produsele. Înainte de aceasta, completați întotdeauna formularul „Returnarea produsului” aflat la baza site-ului nostru pentru o administrare corectă și așteptați feedback-ul nostru. Dacă acest lucru nu se întâmplă în prealabil și totuși aduceți produsul la punctul nostru de preluare, este responsabilitatea clientului să completeze formularul, chiar și ulterior. La preluarea produsului, vom emite un proces-verbal de predare-primire. Nu se efectuează alte formalități la fața locului.

În caz de diferențe de cabluri, contactați mai întâi serviciul nostru de asistență prin e-mail. Pentru înlocuirea personală a cablurilor, așteptați întotdeauna notificarea noastră.

Unitățile de comandă tip-specifice introduse în comerț respectă întotdeauna cablarea standard de fabrică. Dacă din motivele menționate mai sus se observă diferențe între cablarea vehiculului utilizatorului și cablurile standard ale unității de comandă, comerciantul va încerca să remedieze problema din motive de echitate, dar nu își asumă responsabilitatea pentru aceste diferențe.

Dacă este posibil și necesar, comerciantul va livra cablul clientului, acest proces putând include un timp de achiziție. În cazul în care achiziționarea cablului diferit de standard generează costuri suplimentare semnificative, comerciantul poate solicita un cost suplimentar pe baza unei informări prealabile, pe care o vor discuta cu utilizatorul. Dacă cablul diferit de standard prezintă diferențe esențiale sau nu poate fi obținut de comerciant sau nu corespunde niciunui conector oficial compatibil cu marca vehiculului, comerciantul poate sugera utilizatorului să achiziționeze cablul dintr-o sursă externă, terță parte. În aceste cazuri, comerciantul nu își asumă responsabilitatea de raportare față de utilizator.

Referitor la Ordonanța de Guvern 45/2014 (II. 26.), conform căreia dreptul de retragere de 14 zile se aplică doar persoanelor fizice, este important să se știe cine este considerat consumator:

Cadrele juridice ale protecției consumatorilor din Ungaria sunt stabilite prin trei acte normative. Legea nr. V din 2013, adică Codul Civil, Legea nr. CLV din 1997 privind protecția consumatorilor și Ordonanța de Guvern 45/2014 (II. 26.) privind regulile detaliate ale contractelor între consumator și întreprindere. Codul Civil definește termenul de consumator în Art. 8:1. § (1) punctul 3, ca fiind persoana fizică care acționează în afara domeniului său de activitate profesională, ocupațională sau de afaceri.

Această definiție este extinsă sau specializată de Legea privind Protecția Consumatorilor, care adaugă în Art. 2 lit. a) că „… persoana fizică care cumpără, comandă, primește, utilizează sau beneficiază de bunuri sau care este destinatarul comunicării comerciale legate de bunuri”. Ordonanța de Guvern citată anterior operează cu definiția Codului Civil.

Prin urmare, esența conceptului este că se referă întotdeauna la o persoană fizică. O persoană juridică, cum ar fi o firmă, nu poate fi considerată consumator, chiar dacă acționează în afara activității sale comerciale. O altă parte esențială a definiției este acțiunea în afara domeniului profesional, ocupațional sau comercial. Un antreprenor individual care cumpără materii prime pentru afacerea sa nu este consumator. Însă, atunci când merge la cumpărături pentru familia sa și pentru sine – deci acționând în afara domeniului său profesional –, este, desigur, consumator.

Pentru persoanele fizice, dreptul de retragere este limitat în anumite cazuri, în special atunci când produsul achiziționat conține conținut digital, cum ar fi software-ul, care necesită activare sau este legat de un cont de utilizator.

Limitarea dreptului de retragere se aplică, de asemenea, persoanelor fizice în cazurile legate de conținutul digital conform Art. 16 din Directiva 2011/83/UE:

Pentru conținut digital: Dacă clientul achiziționează un conținut digital care nu este livrat pe un suport fizic (de exemplu, CD sau DVD), dreptul de retragere expiră în momentul în care consumatorul începe să descarce sau să utilizeze conținutul, cu condiția ca clientul să fi consimțit expres la începerea prestării serviciului și să fi recunoscut că astfel își pierde dreptul de retragere.

Pentru software-ul în ambalaj sigilat: Dacă software-ul este livrat pe un suport fizic (de exemplu, DVD), și ambalajul este deschis de consumator, dreptul de retragere se pierde, deoarece activarea software-ului și deschiderea ambalajului fac ca produsul să își piardă unicitatea, ceea ce face imposibilă vânzarea sa ca nou.

În rezumat:

Dacă software-ul este într-o formă digitală și necesită activare, iar consumatorul efectuează această activare, de obicei își pierde dreptul de retragere, dacă a fost informat în prealabil despre acest lucru și a consimțit. Dacă software-ul este livrat pe un suport fizic, după deschiderea ambalajului nu mai există posibilitatea de retragere.

(Limitarea dreptului de retragere pentru conținutul digital este reglementată de Art. 16 din Directiva 2011/83/UE)

DISPOZIȚII PRIVIND UTILIZAREA

Utilizatorii, prin utilizarea site-ului, și Clienții, prin încheierea Contractului relevant, acceptă că Site-ul este operat și întreținut de Coffice-club kft., având conținutul stabilit de Coffice-club kft. Coffice-club kft. nu își asumă responsabilitatea că Site-ul va fi întotdeauna accesibil și că întregul conținut va fi disponibil pentru toți Utilizatorii. Coffice-club kft. nu își asumă în special responsabilitatea pentru erorile care rezultă din congestia, defectarea sau funcționarea necorespunzătoare a rețelelor telefonice, sistemelor online de calculatoare, serverelor sau furnizorilor de servicii de servere, echipamentelor de calculatoare, software-urilor, e-mail-urilor sau internetului.

Utilizatorii, prin utilizarea Site-ului, și Clienții, prin încheierea Contractului relevant, acceptă că m-HU Internet Kft. are dreptul de a modifica Site-ul și conținutul acestuia într-un mod care se potrivește cu imaginea și profilul Coffice-club kft., în conformitate cu filozofia de afaceri, serviciile și produsele Coffice-club kft. Coffice-club kft. are dreptul să creeze designul, imaginea și paleta de culori ale Site-ului.

Utilizatorii, prin utilizarea Site-ului, și Clienții, prin încheierea Contractului relevant, acceptă că articolele, textele, descrierile imaginilor, imaginile, fotografiile și celelalte elemente de conținut și de formă (denumite în continuare „Elemente de conținut și de formă”) afișate pe Site sunt proprietatea Coffice-club kft. și sunt protejate prin drepturi de autor sau sunt elemente pentru utilizarea cărora Coffice-club kft. are drepturi.

Utilizatorul și Clientul acceptă că Elementele de conținut și de formă pot fi utilizate, procesate doar cu permisiunea prealabilă scrisă a Coffice-club kft., menționând numele titularului drepturilor de autor și adresa Site-ului. Astfel, acceptă în mod special că este interzis să copieze, să mute, să stocheze electronic sau să modifice, parțial sau integral, imagini, simboluri, elemente vizuale sau de formă de pe Site, precum și să copieze orice parte sau întreaga Politică de Confidențialitate (denumită în continuare „AT”) sau Termeni și Condiții de pe Site, să perturbe funcționarea Site-ului, să modifice conținutul Site-ului (denumite în continuare „Infracțiuni”). Utilizatorul și Clientul acceptă în mod expres că utilizarea fără sursă este considerată, de asemenea, utilizare ilegală și constituie o Infracțiune. În caz de Infracțiune, Utilizatorul și Clientul sunt obligați să plătească o penalizare (denumită în continuare „Penalizare”). Utilizatorul și Clientul se angajează să plătească Penalizarea în termen de 7 zile calendaristice de la primirea unei notificări scrise (e-mail, scrisoare) din partea Coffice-club kft. în contul bancar Coffice-club kft. K&H Bank Zrt., numărul 10401196-50526886-71891006, prin transfer bancar. De asemenea, Utilizatorul și Clientul se angajează să elimine Infracțiunea în termen de 1 zi de la primirea notificării, astfel încât să elimine, distrugă Elementele de conținut și de formă preluate de pe Site, în special texte sau imagini, de pe orice platformă online sau altă platformă în termenul menționat, și să evite noi Infracțiuni. Penalizarea este de 100.000 HUF, respectiv o sută de mii de forinți / imagine, 100.000 HUF, respectiv o sută de mii de forinți / alt element de formă (de exemplu, logo, filigran), 100.000 HUF, respectiv o sută de mii de forinți / element de conținut (de exemplu, fragment de text, paragraf) utilizare ilegală, 100.000 HUF, respectiv o sută de mii de forinți / orice altă utilizare ilegală nedefinită anterior. Utilizatorul și Clientul acceptă că Penalizările din această secțiune sunt proporționale cu gravitatea Infracțiunii. Utilizatorul și Clientul acceptă, de asemenea, că întârzierea în plata Penalizării conform termenului stabilit poate avea consecințe civile și, în anumite cazuri, penale, inclusiv că Coffice-club kft. va iniția imediat o cerere de plată în cazul neplății în termen. Neexercitarea dreptului de a solicita despăgubiri nu implică renunțarea la dreptul de a solicita despăgubiri (rezervare de drepturi).

Utilizatorul și Clientul acceptă că Coffice-club kft. este proprietarul exclusiv al paginii Facebook https://www.facebook.com/izziled (denumită în continuare „Pagina Facebook”). Utilizatorul și Clientul acceptă că imaginile încărcate în albumele „Profil Pictures” și „Cover Photos” de pe Pagina Facebook, precum și orice altă imagine încărcată de Coffice-club kft. pe Pagina Facebook (denumite în continuare „Imagini Facebook”) sunt proprietatea exclusivă a Coffice-club kft. Utilizatorul și Clientul acceptă că regulile stabilite în prezentul capitol 2 se aplică în mod corespunzător Imaginilor Facebook.

Utilizatorul și Clientul acceptă că orice mesaj text sau imagine publicat de Utilizator sau Client pe Site și pe Pagina Facebook poate fi revizuit și mesajul ofensator (denumit în continuare „Mesaj Ofensator”) poate fi eliminat de către Coffice-club kft. Mesajele ofensatoare includ, dar nu se limitează la: mesaje care promovează concurenții Coffice-club kft.; mesaje care denigrează reputația Coffice-club kft.; mesaje care vizează excluderea altor persoane din cauza apartenenței etnice, naționale, religioase, de gen, sexuale sau a altor grupuri sociale; mesaje vulgare, ofensatoare, degradante; mesaje cu conținut sexual; mesaje care încalcă drepturile de personalitate ale m-HU Internet Kft. sau ale altor persoane în alt mod.

Utilizatorul și Clientul au dreptul de a evalua serviciul Coffice-club kft. pe Site, folosind funcționalitatea creată pentru acest scop (denumită în continuare „Evaluare”). Evaluările nu pot fi postate pe Pagina Facebook. Evaluările pot fi pozitive sau negative și se referă la caracteristicile produselor specificate în prezentul Termeni și Condiții sau la utilizarea acestora. Coffice-club kft. nu este responsabil pentru moderarea Evaluărilor, cu excepția cazurilor în care acestea sunt considerate Mesaje Ofensatoare conform secțiunii 2.6 din prezentul Termeni și Condiții. Evaluările nu sunt considerate și Coffice-club kft. poate șterge plângerile legate de serviciul Coffice-club kft. postate pe Site și pe Pagina Facebook, care sunt reglementate de capitolul 7 din prezentul Termeni și Condiții.

Utilizatorul și Clientul acceptă că Site-ul poate fi utilizat doar pe propria răspundere. m-HU Internet Kft. nu își asumă nicio responsabilitate pentru eventualele daune suferite de Utilizator și Client în timpul utilizării Site-ului. Coffice-club kft. nu este responsabilă pentru daunele cauzate de Utilizatori și Clienți unii altora în timpul utilizării Site-ului. Coffice-club kft. nu este responsabilă pentru comportamentul Utilizatorilor și Clienților. Utilizatorul și Clientul acceptă că, în cazul în care Utilizarea sau încheierea Contractului implică sau sugerează activități ilegale pe Site, Coffice-club kft. are dreptul și obligația de a coopera cu autoritățile competente pentru a identifica eventualele încălcări ale legii.

Utilizatorul și Clientul acceptă că Coffice-club kft. poate plasa link-uri către alte site-uri operate în afara Site-ului (denumite în continuare „Site-uri Externe”). Coffice-club kft. nu își asumă responsabilitatea pentru conținutul de pe Site-urile Externe, pentru acțiunile terților care administre

PROCEDURILE DE ÎNCHEIERE A CONTRACTELOR ȘI EXECUTAREA CONTRACTULUI

Plățile online cu cardul se efectuează prin sistemul Barion. Datele cardului nu ajung la comerciant. Barion Payment Zrt., furnizorul serviciului, este o instituție sub supravegherea Băncii Naționale a Ungariei, având numărul de autorizare: H-EN-I-1064/2013.

Părțile încheie contractul exclusiv prin intermediul magazinului online de pe Site (denumit în continuare: „Magazin”). Clientul ia la cunoștință și acceptă în mod expres că, în principiu, încheierea contractului se face prin intermediul Magazinului. Clientul înțelege că Coffice-club Kft. este îndreptățită, dar nu obligată să încheie contractul la cererea Clientului prin Facebook, e-mail, telefon, personal sau pe un alt site extern. Clientul înțelege că nu există posibilitatea încheierii contractului prin alte metode decât cele menționate mai sus. Coffice-club Kft. va trata datele furnizate de Client conform prevederilor legale aplicabile.

Încheieea contractelor prin intermediul Magazinului se face conform prezentului punct. Părțile stabilesc că, în cazul încheierii contractului prin intermediul Magazinului, Coffice-club Kft. este legată de oferta făcută conform prevederilor articolului 6:64. § (1) din Codul Civil. Contractul poate fi încheiat fie cu înregistrare, fie fără înregistrare (denumit în continuare: „Modul de cumpărare”). În cazul încheierii contractului prin înregistrare, datele furnizate în timpul înregistrării pot fi modificate, actualizate sau șterse de către Client în orice moment, prin intermediul sistemului de gestionare a clienților de pe Site. Clientul adună produsele dorite în coșul de cumpărături pe interfața Magazinului, apoi, după verificarea și eventualele modificări ale conținutului coșului, apasă butonul „Continuare” (denumit în continuare: „Comandă”) și alege dintre metodele de cumpărare disponibile. După aceasta, Clientul trebuie să furnizeze/verifice datele necesare pentru facturare și livrare și are dreptul să corecteze datele de facturare și/sau livrare greșite. Clientul este obligat să furnizeze toate datele corect. Dacă Clientul furnizează datele unui persoană juridică în timpul Comenzii, persoana juridică va fi considerată Clientul. Coffice-club Kft. este îndreptățită să șteargă înregistrările evident false sau greșite și, în caz de dubiu, să verifice autenticitatea datelor. Costurile de dovedire a autenticității datelor sunt suportate de Client. m-HU Internet Kft. nu este responsabilă pentru costurile suplimentare sau daunele cauzate Clientului din cauza datelor greșite furnizate de Client. Clientul este responsabil pentru costurile suplimentare și daunele apărute la m-HU Internet Kft. din cauza datelor greșite furnizate. Coffice-club Kft. nu este responsabilă pentru daunele cauzate Clientului din cauza uitării parolei sau a dezvăluirii acesteia unei terțe persoane. După furnizarea/verificarea/modificarea datelor, Clientul alege metoda de plată (denumită în continuare: „Metoda de plată”) și metoda de livrare (denumită în continuare: „Metoda de livrare”). Clientul înțelege că nu există posibilitatea de a schimba metoda de plată și livrare ulterior. Clientul înțelege și acceptă că Coffice-club Kft. este obligată să livreze Produsul doar la adresa de livrare din Ungaria specificată, astfel încât Clientul poate furniza doar o adresă de livrare națională validă în timpul Comenzii. Clientul înțelege și acceptă că Coffice-club Kft. are dreptul să anuleze comanda cu adresă de livrare internațională – chiar și fără notificare prealabilă a Clientului. m-HU Internet Kft. colaborează cu următoarele firme de curierat: DPD Hungária Kft. (sediu: 1158 Budapesta, str. Késmárk 14, clădire B; număr de înregistrare: 01-09-888141; cod fiscal: 13034283-2-42), Foxpost Zrt. (sediu: 3200 Gyöngyös, str. Batsányi János 9), precum și subcontractorii acestora (denumiți în continuare împreună: „Curier”, iar angajații Curierului care efectuează livrarea sau subcontractorii acestuia: „Curier”). Contractul va fi considerat valid între Client și Coffice-club Kft. după îndeplinirea completă a cerințelor din acest punct. Clientul înțelege că, pe baza contractului valabil, Părțile au drepturi și obligații conform prezentelor Termeni și Condiții și legislației maghiare aplicabile, inclusiv obligația de plată. Coffice-club Kft. va confirma Comanda trimisă prin e-mail fără întârziere, dar nu mai târziu de 48 de ore. Coffice-club Kft. va informa Clientul că, dacă nu respectă obligația menționată anterior, Clientul este scutit de obligațiile contractuale. Ștergerea înregistrării Clientului nu afectează Comenzile deja trimise sau tranzacțiile de vânzare încheiate. Contractul încheiat prin intermediul Magazinului nu este considerat un contract scris și Coffice-club Kft. nu îl arhivează. Coffice-club Kft. identifică contractele cu un număr unic (denumit în continuare: „Număr de comandă”). Coffice-club Kft. va înregistra datele Contractului pe baza Numărului de comandă. Clientul poate solicita informații despre datele Contractului de la Coffice-club Kft. folosind Numărul de comandă.

Pentru încheierea contractelor în afara Magazinului, se aplică punctul 4.2 din prezentul Termeni și Condiții, cu modificările specificate în acest punct. Este posibil să încheiați contracte în afara Magazinului, prin Facebook, e-mail, telefon, personal sau pe un alt site extern (denumit împreună: „Comandă în afara Magazinului”) doar dacă Coffice-club Kft. a acceptat cererea Clientului de încheiere a contractului (denumită în continuare: „Ofertă”). Clientul înțelege că Coffice-club Kft. nu este obligată să accepte Oferta. Clientul înțelege că, în cazul Comenzii în afara Magazinului, oferta este supusă obligației de ofertă conform articolului 6:64. § (1) din Codul Civil. Clientul înțelege că, dacă Coffice-club Kft. acceptă Oferta Clientului pentru încheierea Contractului, Contractul va fi considerat încheiat între Părți conform articolului 6:69. § (1) din Codul Civil. Părțile convin că, în cazul Comenzii în afara Magazinului, Clientul este legat de Oferta până la retragerea acesteia conform articolului 6:65. § (2) din Codul Civil, dar nu mai puțin de 72 de ore de la efectuarea Ofertelor.

Obiectul Contractelor sunt diferite Produse. Clientul acceptă că Produsele pot fi cumpărate contra unui preț de achiziție (denumit în continuare: „Prețul de achiziție”). Prețul de achiziție este exprimat în forinți maghiari și include TVA-ul. În cazul livrării prin Curier, Prețul de achiziție include costurile de ambalare, dar nu include costurile de livrare (denumite în continuare: „Taxa de livrare”). Clientul poate consulta informațiile despre Taxele de livrare pe Site. Clientul înțelege și acceptă că Taxele de livrare pot varia în funcție de locul de livrare, dimensiunea/greutatea Produselor comandate și Curier. Clientul înțelege și acceptă în mod expres că Coffice-club Kft. percepe taxe de procesare (denumite în continuare: „Taxa de procesare”) pentru anumite metode de plată. Clientul trebuie să plătească Taxa de procesare în cazul livrării la domiciliu, atunci când Prețul de achiziție este plătit curierului în numerar sau cu cardul.

PROCEDEUL DE ÎNCHEIERE A CONTRACTELOR ȘI ÎNDEPLINIREA CONTRACTELOR

Plățile online cu cardul sunt realizate prin sistemul Barion. Datele cardului nu ajung la comerciant. Serviciul este oferit de Barion Payment Zrt., o instituție aflată sub supravegherea Băncii Naționale a Ungariei, cu numărul de autorizare: H-EN-I-1064/2013.

Părțile încheie Contractul exclusiv prin intermediul magazinului online (în continuare: „Magazinul online”) aflat pe site-ul web. Clientul acceptă în mod expres și recunoaște că, în principiu, are posibilitatea de a încheia contractul doar prin intermediul Magazinului online. Clientul recunoaște că Coffice-club kft. este autorizat, dar nu obligat, să încheie Contractul la cererea Clientului prin intermediul paginii de Facebook, e-mail, telefon, personal sau prin site-uri externe. Clientul recunoaște că nu există posibilitatea încheierii contractului prin alte modalități decât cele menționate anterior. Coffice-club kft. gestionează datele furnizate de Client conform reglementărilor aplicabile în AT.

Încheierea contractelor prin intermediul Magazinului online se face conform celor menționate în acest punct. Părțile stabilesc că, în cazul încheierii contractului prin intermediul Magazinului online, Coffice-club kft. este legat de ofertă conform Secțiunii 6:64 (1) din Codul Civil, pentru produsele afișate în Magazinul online. Încheierea contractului se poate face cu sau fără înregistrare (în continuare: „Modalitatea de cumpărare”). În cazul în care contractul se încheie prin înregistrare, datele furnizate în timpul înregistrării pot fi modificate, actualizate sau șterse în orice moment prin intermediul sistemului de clienți de pe site-ul web. Clientul adună produsele dorite în coșul de cumpărături de pe site-ul Magazinului online, iar după verificarea și posibila modificare a conținutului coșului, selectează dintre modalitățile de cumpărare prin apăsarea butonului „Continuare” (în continuare: „Comandă”). Ulterior, Clientul trebuie să furnizeze/ verifice datele necesare pentru facturare și livrare și este îndreptățit să modifice datele de facturare și/sau livrare și alte date introduse greșit. Clientul trebuie să furnizeze toate datele în mod real. Dacă Clientul furnizează datele unei persoane juridice în timpul Comenzii, persoana juridică va fi considerată Client. Coffice-club kft. are dreptul de a șterge înregistrările evident false sau greșite și, în caz de îndoială, de a verifica autenticitatea datelor. Cheltuielile legate de dovedirea autenticitații datelor sunt suportate de Client. m-HU Internet Kft. nu este responsabil pentru costurile suplimentare sau daunele apărute pentru Client din cauza datelor greșit furnizate de Client. Clientul este responsabil pentru costurile suplimentare sau daunele apărute la m-HU Internet Kft. din cauza datelor greșit furnizate. Coffice-club kft. nu este responsabil pentru daunele suferite de Client din cauza uitării sau divulgării parolei către terți. După furnizarea/verificarea/modificarea datelor, Clientul alege metoda de plată (în continuare: „Metoda de plată”) și metoda de livrare (în continuare: „Metoda de livrare”). Clientul recunoaște că nu există posibilitatea de a schimba metoda de plată și metoda de livrare ulterior. Clientul recunoaște și acceptă că Coffice-club kft. este obligat să livreze produsul numai la adresa de livrare specificată pe teritoriul Ungariei, astfel încât Clientul poate furniza o adresă de livrare doar pe teritoriul național în timpul Comenzii. Clientul recunoaște și acceptă că Coffice-club kft. este îndreptățit să anuleze comanda pentru o adresă de livrare internațională - chiar fără notificarea prealabilă a Clientului. m-HU Internet Kft. colaborează cu următoarele servicii de curierat: DPD Hungária Korlátolt Felelősségű Társaság (sediul social: 1158 Budapest, Késmárk utca 14., clădire B; număr de înregistrare: 01-09-888141; cod de înregistrare fiscală: 13034283-2-42), Foxpost Zártkörűen Működő Részvénytársaság (sediul social: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9), precum și subcontractorii acestora (în continuare: „Serviciu de curierat”, angajatul sau subcontractorul Serviciului de curierat care efectuează livrarea: „Curier”). Cu respectarea completă a celor menționate în acest punct, Contractul se consideră valabil între Client și Coffice-club kft. Clientul recunoaște că, în baza Contractului valabil, Părțile au drepturi și obligații conform acestui ASZF și legislației în vigoare din Ungaria, inclusiv obligația de plată. Coffice-club kft. confirmă Comanda trimisă în mod electronic fără întârziere, dar nu mai târziu de 48 de ore. Coffice-club kft. informează Clientul că, dacă Coffice-club kft. nu își îndeplinește obligația menționată anterior, Clientul este eliberat de obligația contractuală. Anularea înregistrării de către Client nu afectează Comenzile deja trimise și tranzacțiile de vânzare-cumpărare încheiate. Contractul încheiat prin intermediul Magazinului online nu este considerat un contract scris și nu este înregistrat de Coffice-club kft. Coffice-club kft. identifică Contractele cu un număr unic de identificare (în continuare: „Număr de comandă”). Coffice-club kft. înregistrează datele Contractului pe baza Numărului de comandă. Clientul poate solicita informații despre datele Contractului de la Coffice-club kft. pe baza Numărului de comandă.

Pentru încheierea Contractelor în afara Magazinului online, se aplică Secțiunea 4.2 din acest ASZF cu abaterile menționate în acest punct. Este posibilă încheierea Contractelor în afara Magazinului online prin intermediul paginii de Facebook, e-mail, telefon, personal sau site-uri externe (în continuare, împreună: „Comandă în afara Magazinului online”) doar dacă Coffice-club kft. acceptă cererea Clientului de încheiere a Contractului (în continuare: „Ofertă”). Clientul recunoaște că Coffice-club kft. nu este obligat să accepte Oferta. Clientul recunoaște că, în cazul unei Comenzi în afara Magazinului online, Oferta este supusă obligației de ofertă conform Secțiunii 6:64 (1) din Codul Civil. Clientul recunoaște că, dacă Coffice-club kft. acceptă Oferta Clientului pentru încheierea Contractului, Contractul va fi considerat încheiat între Părți conform Secțiunii 6:69 (1) din Codul Civil. Părțile convin că, în cazul unei Comenzi în afara Magazinului online, Clientul este legat de Oferta până la retragerea acesteia conform Secțiunii 6:65 (2) din Codul Civil, dar nu mai puțin de 72 de ore de la plasarea Ofertă.

Contractele vizează diferite Produse. Clientul acceptă că Produsele pot fi achiziționate contra unui preț de cumpărare (în continuare: „Preț de cumpărare”). Prețul de cumpărare este exprimat în forinți maghiari și include TVA. Prețul de cumpărare, în cazul livrării prin Serviciul de curierat, include costul ambalării, dar nu include costurile de livrare (în continuare: „Taxa de livrare”). Clientul se poate informa despre Taxele de livrare pe site-ul web. Clientul recunoaște și acceptă că Taxele de livrare pot varia în funcție de locul de livrare, dimensiunea/grosimea produselor comandate și Serviciul de curierat. Clientul recunoaște și acceptă în mod expres că Coffice-club kft. percepe o taxă de procesare pentru diferite metode